Stängd beta – A new origin #3

Hem Forum Nyheter Stängd beta – A new origin #3

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1061
    Jocke155
    Keymaster

    Idag påbörjas den stängda betan av den nya servern! Med stängd innebär det att vi har whitelist, men att vi bjuder in spelare som kan få bli först med att få prova på den nya servern.

    Anledningen att vi inte öppnar servern för allmänheten direkt är att det finns buggar som behöver fixas, optimeringar och balanseringar av allt nytt som finns på servern.

    Vi kommer även börja skicka ut uppdateringar som vanligt när buggar blir fixade och saker ändras.

    Frågor och svar:

    Hur kommer jag in?
    Du kan skriva till oss på discord, eller så kan du göra en ansökning som staff.

    När blir servern tillgänglig för alla?
    Servern blir tillgänglig för alla när alla delar av servern är redo. Just nu så sker fortfarande utveckling av alla system vilket gör att vi inte kan ha för många inne på servern samtidigt.

    Måste jag göra något speciellt om jag blir whitelistad?
    Vi ser helst att alla som blir whitelistade meddelar oss om ni hittar buggar eller saker som bör ändras. Alla förslag som kommer in tas emot och vi kollar på dem!

    Kommer det jag bygger finnas kvar när servern släpps?
    Nej, med tanke på att det fortfarande kan ske stora förändringar, samt att det skulle innebära att de klaner som finns nu skulle ha övertag mot spelare som kommer in senare.

    Vad händer med köpta ranker?
    Alla köpta ranker kommer delas ut åt spelare som har haft dessa när de nya rankerna är klara.

    Vad händer med den gamla servern?
    Den gamla servern är nu nedstängd eftersom sakerna som är kopplade till hemsidan måste flyttas över till den nya servern. Om behov finns kan vi öppna den gamla servern separat senare när allt annat är klart.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.